Enrique Oubiña fala na Radio Galega do programa “Conta Comigo”.

    O pasado xoves o programa da radio Galega “Convivir”  entrevistou en directo a Enrique Oubiña, para falar do programa lanzado dende a concellería de Servizos Sociais “Conta Comigo” (contacomigoribadumia.com). Deixamosvos aquí o audio do programa, ó que tamén podedes acceder na nosa canle de youtube. 

   O programa Conta Comigo está a gañar repercusión pola súa novidosa maneira de enfocar o problema da violencia de xénero e de buscar un maior apoio para as vítimas, coa implicación da cidadanía e do comercio local.

 

 

3 comments

  1. Sergio Campos

    Muy bonito el photoshop del ”Falemos” con el cartel de la campaña. Se nota que estás pillándole el pulso a esto de los ordenadores, Enrique. Por cierto, a ver si os tomáis un ratín en la comisión para pensar en convocar la asamblea y tal… Que ya habéis pasado el tiempo establecido en los estatutos, por si os habíais olvidado. Venga, un saludo.

    Gústame

    • enriqueoubina

      Boas tardes Sergio. Moitas gracias. A montaxe é moi sinxela, pero cumpre obxectivos. Por certo, según estatutos as asembleas teñen que realizarse nun prazo inferior ós seis meses con respecto a última, que neste caso foi en decembro. É por suposto estamos traballando xa nela,que será en breve e con moitos temas importantes que tratar.

      Gústame

  2. Sergio Campos

    La asamblea de diciembre fue una asamblea extraordinaria que convocásteis de forma improvisada para buscar el apoyo en vuestra posición por aquellas historias que salieron a la luz sobre filtraciones, problemas en el concello y no sé qué más.
    Yo te hablo de una asamblea ordinaria, la que tocaba ahora en marzo, para nombrar una nueva ”comisión ejecutiva”, porque el plazo de dos años para la actual ya se ha vencido, Enrique. Y además están las municipales ahí a la vuelta de la esquina, de modo que hay que hacerlo, es lo que toca. Aunque no te venga bien a ti.
    Un saludo.

    Gústame

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s